Ви є тут

Вдосконалення ціноутворення на м'ясо худоби і птиці сільськогосподарських підприємств.

Автор: 
Мороз Світлана Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004642
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
1.1. Загальноекономічна сутність цін та ціноутворення
1.2. Методичні підходи до ціноутворення
1.3. Особливості формування цін на сільськогосподарську продукцію
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАН І ПРОБЛЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В М’ЯСНИХ ГАЛУЗЯХ ТВАРИННИЦТВА
2.1. Сучасний стан м’ясопродуктового підкомплексу
2.2. Формування витратної частини ціни виробників м’яса
2.3. Маркетингові фактори ціноутворення на м’ясо худоби і птиці
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТНО-МАРКЕТИНГОВЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ЗАСОБАМИ
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
3.1. Обґрунтування застосування комп’ютерних інформаційних технологій у
ціноутворенні сільськогосподарських підприємств
3.2. Логістична календарно-ресурсна модель на підтримку витратного
ціноутворення при виробництві м’яса
3.3. Методичні основи створення сайту маркетингового спрямування для виробників
м’яса
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК