ЗМІСТ
стр.
Вступ…………………………………………………………………….
Розділ : Теоретичні основи стратегічного управління підприємством
1. Принципи й закономірності функціонування підприємства як
системи……………………………………………………………………….
1. Узагальнена модель процесу стратегічного управління торговельним
підприємством …………………………………………………………….
1. Концепція стратегічного управління підприємством у сучасних умовах
………………………………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………
Розділ : Стратегічний аналіз діяльності підприємств на ринку безалкогольної
продукції
2. Особливості та тенденції формування ринку безалкогольної
продукції……………………………………………………………………
2. Дослідження споживачів на ринку безалкогольної продукції…
2. Формування унікального товарного асортименту і позиціонування
безалкогольної продукції на ринку…………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………
Розділ : Стратегічний розвиток підприємства на ринку безалкогольної продукції
3. Формування стратегічних рішень підприємства………………
3. Стратегії розвитку структурних під
розділів підприємства……….
3. Система збалансованих показників для оцінки ефективності стратегії
підприємства на ринку безалкогольної продукції……………………………………………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………
Висновки………………………………………………………………………
Список
- Київ+380960830922