Ви є тут

Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах.

Автор: 
Деркачова Вікторія Віталіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003612
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
стор.
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ ОСНОВИ
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ
СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОЇ СФЕРИ………………………
1.1. Маркетингові стратегії як передумова необхідності дослідження та
забезпечення конкурентоспроможності підприємств…………………
1.2. Особливості формування маркетингової стратегії хлібопекарських
підприємств…………………………………………
1.3. Методи визначення та критерії оцінки конкурентоспроможності підприємств
АПК………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ РИНКУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ………………
2.1. Стан і тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів Луганської
області……………………………………………………….
2.2. Оцінка впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на конкурентоспроможність
хлібопекарських підприємств……………
2.3. Діагностика конкурентоспроможного потенціалу крупних хлібопекарських
підприємств Луганської області………………….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ НАПРЯМИ
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ…………………………………
3.1. Технологія формування та реалізації стратегії забезпечення
конкурентоспроможності підприємств…………………………………
3.2. Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії
конкуренції…………………………………………………………….
3.3. Використання сучасних технологій у виробничій діяльності
підприємств……………………………………………………………….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………………….
СПИСОК