ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ
1.1. Стратегічне управління комерційною діяльністю підприємств
1.2. Маркетинговий підхід до стратегічного управління комерційною діяльністю
підприємств
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ
ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Аналіз стратегічного маркетингового клімату та потенціалу стратегічного
маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств
2.2. Діагностика стратегічного планування маркетингового управління комерційною
діяльністю підприємств
2.3. Стратегічний контроль та координація стратегічного маркетингового
управління комерційною діяльністю підприємств
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ
ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Комплексна система стратегічного маркетингового управління комерційною
діяльністю підприємств
3.2. Маркетингові стратегії управління комерційною діяльністю підприємств
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922