ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Сутність маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах і
об’єктивна необхідність їх розвитку
1.2. Структура і особливості організації маркетингу на сільськогосподарських
підприємствах
1.3. Методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності на
сільськогосподарських підприємствах
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Аналіз розвитку сільського господарства та його інфраструктурне
забезпечення
2.2. Оцінка реалізації сільськогосподарської продукції в регіоні
2.3. Визначення результативності організації маркетингової діяльності на
сільськогосподарських підприємствах
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Забезпечення належного місця відділу маркетингу серед структурних
під
розділів підприємства
3.2. Організація функціонування інформаційного забезпечення маркетингової
діяльності підприємства
3.3. Обґрунтування організаційних форм маркетингової діяльності
сільськогосподарських підприємств і механізму її функціонування
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922