ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Методологічні і психолого-педагогічні основи підвищення ефективності навчального процесу у вищих будівельних навчальних закладах
1.1. Оптимізація та інтенсифікація як основні чинники підвищення
ефективності навчального процесу у вищій школі
1.2. Значення самостійної роботи студентів при вивченні фізики для
формування особистості майбутнього інженера-будівельника
1.3. Психолого-педагогічні аспекти використання навчального комплекту з
фізики у навчанні студентів вищих будівельних навчальних закладів .
1.4. Наступність у фундаментальній і професійній підготовці студентів
вищих будівельних навчальних закладів .
Висновки до
розділу І
Розділ ІІ. Методичні основи створення та використання
навчального комплекту з фізики для студентів вищих будівельних навчальних закладів
2.1. Порівняльна характеристика традиційного навчання та навчання з
використанням навчального комплекту з фізики
2.2. Структура навчального комплекту з фізики та його складових частин
для студентів вищих будівельних навчальних закладів.
2.3. Аналіз типових помилок студентів та методичні підходи щодо їх
усунення при використанні навчального комплекту з фізики.
2.4. Методичні основи створення навчального комплекту з фізики
для студентів вищих будівельних навчальних закладів та його
педагогічна доцільність
2.5. Використання навчального комплекту з фізики та його складових
частин за умов різних форм організації навчального процесу.
2.5. Методика проведення лекційних занять.
2.5. Методика проведення практичних та індивідуальних занять
2.5.3. Методика проведення лабораторних занять.
2.6. Комп'ютерна діагностика рівня підготовленості студентів до різних
видів занять за умов модульної системи навчання .
2.7. Використання навчального комплекту з фізики в заочній та
дистанційній формах навчання
Висновки до
розділу ІІ .
Розділ ІІІ. Систематизація та інтерпретація результатів педагогічного експерименту.
3.1. Етапи здійснення педагогічного експерименту.
3.2. Завдання і умови проведення педагогічного експерименту.
3.3. Проведення педагогічного експерименту і оброблення результатів дослідження.
Висновки до
розділу ІІІ
Висновки.
Список
- Киев+380960830922