Вы здесь

Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу

Автор: 
Спіріна Тетяна Петрівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U002802
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
1.1. Проблема формування професійної культури фахівців у науковій літературі
1.2. Аналіз змісту професійної освіти на формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ .
2.1. Обґрунтування структурних та функціональних компонентів моделі формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у процесі їхньої професійної підготовки .
2.2. Критерії та рівні сформованості показників професійної культури майбутніх соціальних педагогів Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ХІД ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ .3.1. Експериментальна робота з перевірки структурно-функціональної моделі формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів .
3.2. Організація та методика проведення формувального експерименту з формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів 3.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи по формуванню професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу .
Висновки до третього
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИСПИСОК