ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………………
ВСТУП…………………………………………………………………………….….
РОЗДІЛ ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИХ СИСТЕМ МІСЬКОГО
ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ ТА АНАЛІЗ НАУКОВИХ РОЗРОБОК З ФІЛЬТРУВАННЯ ВИЩИХ ГАРМОНІК
НАПРУГИ …………………………
1.1. Характеристика електропостачальних систем міського
електротранспорту………………………………………………………………
1.2. Огляд наукових робіт, присвячених розробці стаціонарних фільтрів вищих
гармонік напруги електричної мережі…………………………………
1.3. Огляд наукових робіт, присвячених розробці автоматичних регуляторів форми
кривої напруги електричної мережі………………………………….….
1.4. Висновки, здійснені на основі проведеного аналізу, та постановка задачі
дослідження……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕКТРА НАПРУГИ ТЯГОВИХ ПІДСТАНЦІЙ
ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ МІСТА…………….………………
2.1. Методика інструментальних досліджень на тягових підстанціях
електротранспорту міста………………………………………………………….
2.2. Особливості роботи випрямляча зі схемою випрямлення “дві зворотні зірки із
роздільною котушкою” ………………………………………………
2.3. Дослідження гармонічного складу напруг та струмів на вході змінного струму
тягових підстанцій електротранспорту міста…………………………
2.4. Дослідження гармонічного складу напруг в контактній мережі постійного
струму тягових підстанцій міста………………………………….….
2.5. Обробка та узагальнення результатів експерименту на всю систему тягової
електромережі…………………………………………………………….
Висновки.………………………………………………….……………
РОЗДІЛ Синтез математичних моделей та структур автоматичних
регуляторів спектра напруги тягової підстанції
електротранспорту…………………………………….……
3.1. синтез математичних моделей законів автоматичного фільтрування вищих
гармонік напруги тягової підстанції електротранспорту………………
3.1.1. Математична модель автоматичного фільтрування вищих гармонік із
використанням реакторів з підмагнічуванням……………………………….
3.1.2. Математична модель автоматичного фільтрування вищих гармонік із
використанням реакторів з дискретною зміною індуктивності ………….….
3.2. Вибір математичного апарату, придатного для розв’язку задачі синтезу
структури автоматичного регулятора спектра напруги тягової
підстанції…………………………………………….……………………….…….
3.3. Синтез структурної схеми автоматичного регулятора спектра напруги тягової
підстанції .……………………………………….…………………….…
3.3.1. Синтез структури пристрою для автоматичного регулювання спектра напруги
із використанням реакторів з підмагнічуванням постійним
струмом…………………………………………………………….………….….
3.3.2. Синтез структури пристрою для автоматичного регулювання спектра напруги
із використанням реакторів з дискретною зміною
індуктивності…………………………………………………………………….
3.4. Синтез структури стаціонарного фільтра гармонік напруги тягової
підстанції…………………………………………………………………………
Висновки .……………….…….………… ……………………………
РОЗДІЛ МІКРОПРОЦЕСОРНА РЕАЛІЗАЦІЯ СИНТЕЗОВАНИХ СТРУКТУР ТА ОЦІНКА
ЇХ ХАРАКТЕРИСТИК………………………………
4.1. Мікропроцесорна реалізація системи автоматичного фільтрування вищих
гармонік в тяговій електромережі ……………………….…………….
4.1.1. Мікропроцесорна реалізація автоматичного регулятора спектра напруги із
використанням реакторів з підмагнічуванням постійним струмом
…………………………………………………………………………
4.1.2. Мікропроцесорна реалізація автоматичного регулятора рівня спектра
напруги із використанням реакторів з дискретною зміною
індуктивності…………………………………………………………………….
4.2. Оцінка похибок реалізації заданих функцій розробленими
пристроями……………………………………………….………………………
Висновки.………………….……………………….…………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
Додаток. Акти впровадження дисертаційної роботи…………………….……
СПИСОК
- Киев+380960830922