ЗМІСТ
стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ Теоретичні ПІДХОДИ ДО проблеми становлення технічного мислення у
школярів підліткового віку
Психологічний зміст та структура поняття „технічне мислення”
Особливості мисленнєвої діяльності в підлітковому віці
Вплив нових інформаційних технологій на навчальний процес і розвиток технічного
мислення учнів (на теоретичних засадах)
Висновки до першого
розділу дисертації
РОЗДІЛ Психологічне дослідження процесів розв’язування підлітками технічних
задач
2.1. Розв’язування технічних задач підлітками із використанням схематичних
зображень
. Розв’язування підлітками креслярських задач на проеціювання
2.3. Розв’язування підлітками креслярських задач на тему „Перерізи та розрізи
при виконанні креслень предметів”
Висновки до другого
розділу дисертації
РОЗДІЛ ВПЛИВ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО
МИСЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ
3.1. Психологічні умови формування технічного мислення підлітків засобами нових
інформаційних технологій навчання
3.2. Методика формування технічного мислення підлітків у процесі графічної
діяльності на комп’ютері
3.2.1. Розв’язування технічних задач підлітками із використанням схематичних
зображень на комп’ютері
3.2.2. Розв’язування підлітками задач на проеціювання з використанням
комп’ютера
3.2.3. Розв’язування креслярських задач підлітками (тема: „Перерізи та розрізи
при виконанні креслень предметів”) з використанням комп’ютера
3.3. Експериментальне дослідження ефективності розробленої методики
Висновки до третього
розділу дисертації
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922