ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНА ЛІВОРУКОСТІ В
ПСИХОЛОГІЇ
1.1. Функціональна асиметрія та динаміка її становлення в
онтогенезі……………………………………………………………….
1.2. Психологічні труднощі об‘єктивного та суб‘єктивного
характеру ліворуких дітей в учбовій діяльності……………………
1.3. Адаптаційні можливості ліворуких школярів молодших класів в процесі
навчання………….……………………………………………
Висновки до
розділу
………
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА АДАПТАЦІЙНИХ
МОЖЛИВОСТЕЙ ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ В УЧБОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Процедура проведення дослідження психологічних особливостей ліворуких
дітей…………………………………………
2.2. Характеристика психологічних особливостей та адаптаційних можливостей
ліворуких дітей в учбовій діяльності……………………………………………………………….
Висновки до
розділу ……………………………………
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ В УЧБОВІЙ
ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Корекційно-розвивальна програма для розвитку адаптаційних можливостей
ліворуких дітей молодших класів…………………………………………………………………
3.2. Психолого-профілактичні рекомендації для вчителів та батьків з розвитку
адаптаційних можливостей ліворуких дітей……………………………………………………………………
Висновки до
розділу ……………………………………
ВИСНОВКИ……………………………………………………….
СПИСОК
- Киев+380960830922