ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ В
МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
Поняття про особистість як суб’єкт життєдіяльності…………………….
Образ життєвого шляху в структурі індивідуальної свідомості……………
Психологічні передумови формування у молодших школярів образу власного
життєвого шляху…………………………………………………….…
Висновки до
розділу …………………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УСВІДОМЛЕННЯ
МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ВЛАСНОГО ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ
Концептуально-методичні засади констатувального експерименту………
Емпірична типологія життєвих позицій молодших школярів……………
Віко-статеві модифікації усвідомлення молодшими школярами власного життєвого
шляху…………………………………………………………………
Ціннісно-орієнтаційні характеристики педагогічного середовища молодших школярів
як суб’єктів життєтворчості………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….…
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ УСВІДОМЛЕННЯ
МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ВЛАСНОГО ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ
3.1. Концептуальна модель оптимізації процесу усвідомлення молодшими школярами
власного життєвого шляху………………………………………….
3.2. Програмно-технологічне забезпечення формувального експерименту…
3.3. Оцінка ефективності корекційно-розвивальної програми з оптимізації
усвідомлення молодшими школярами власного життєвого шляху………….
Висновки до
розділу …………………………………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………….……………
СПИСОК
- Киев+380960830922