ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………….…
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ СІМЕЙ
З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДІТЬМИ
Сімейне виховання розумово відсталої дитини як соціально-педагогічна
проблема
Сутність і зміст соціально-педагогічного патронажу
Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та
соціально-педагогічної роботи з нею
Висновки до
розділу
1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ОРГАНІЗАЦІЇ
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ СІМЕЙ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДІТЬМИ
Розробка моделі соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими
дітьми
Упровадження розробленої моделі соціально-педагогічного патронажу сімей з
розумово відсталими дітьми в практику роботи соціального
педагога
Аналіз ефективності впровадження моделі соціально-педагогічного патронажу сімей
з розумово відсталими дітьми.
Висновки до
розділу
2
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922