ЗМІСТ
ВСТУП
-
Розділ 1.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ЯК ЧИННИКА
ЕФЕКТИВНОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
-
1.1.
Пізнання і розуміння людьми один одного в процесі міжособистісної взаємодії
-
1.2.
Ціннісне ставлення як передумова успішності діяльності суб’єктів управлінської
взаємодії
-
1.3.
Психологічні чинники емоційно-ціннісного ставлення колективу до керівника
-
Розділ 2.
ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ СПЕЦИФІКОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ І РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
-
2.1.
Соціокультурні й ціннісно-мотиваційні характеристики психологічної сумісності
суб’єктів педагогічного колективу
-
2.2.
Специфіка результативності діяльності педагогічного колективу: психологічні
особливості, прояв та наслідки
Розділ 3.
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
ЯК ЧИННИКУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
-
3.1.
Розвиток суб’єктності, комунікативних умінь особистості як дієвої передумови
результативної організації ділового спілкування в педагогічному колективі
-
3.2.
Результати формуючих заходів та їхня інтерпретація
ВИСНОВКИ
-
СПИСОК
- Киев+380960830922