ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ Основи ФОРМУВАННЯ ЕРГОНОМІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ
КЛАСІВ….
1.1. Компетентність як фундаментальна професійна якість майбутнього вчителя
загальноосвітньої школи І ступеня…….
1.2. Актуальність та сутність ергономічного підходу в освітній
галузі…………………….………………………………………
1.3. Зміст і структура ергономічних компетенцій майбутнього вчителя початкових
класів…………………………………………
1.4. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування ергономічних
компетенцій у майбутніх учителів початкової школи
…………
Висновки до першого
розділу
.
РОЗДІЛ 2. експериментальна перевірка ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЕРГОНОМІЧНИХ
КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ……….………………
2.1. Загальна характеристика організації й проведення експериментального
дослідження………………………….
2.2. Технологічне забезпечення реалізації педагогічних умов формування
ергономічних у майбутніх учителів початкової школи………………………………………
2.3. Підсумковий аналіз результатів експериментальної роботи……
Висновки до другого
розділу …………………………………………
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
.
СПИСОК
- Киев+380960830922