ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ЗДІБНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ …………………….
1.1. Основні напрямки дослідження здібностей у психології ……….
1.2. Сучасні підходи до характеристики діяльності викладача вищої школи
1.3. Сутність і структура педагогічних здібностей викладача вищого навчального
закладу ……….………………………………………….
1.4. Теоретико-методологічні основи дослідження педагогічних здібностей у
психології ………….……………………………………………
Висновки до
розділу …………….…………………………………….
РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА ЯК
ДЕТЕРМІНАНТИ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ …………………………………………….
2.1. Взаємозв’язок педагогічних здібностей з індивідуально-психологічними
властивостями викладача в контексті його професійного
становлення…………………………………………………………………….
2.2. Результати дослідження індивідуально-психологічних детермінант
педагогічних здібностей викладача вищого навчального закладу
……………….………………………………………………………….
2.3. Порівняльний аналіз педагогічних здібностей викладачів гуманітарних
(філологічних) та негуманітарних (математичних) дисциплін на різних етапах
професійного становлення ………………………
Висновки до
розділу………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ, СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
………………….……………………………………………
3.1. Взаємозв’язок професійного, вікового та індивідуального розвитку викладача
вищого навчального закладу ……………………………
3.2. Особливості розвитку педагогічних здібностей викладача вищого навчального
закладу в процесі професійної діяльності …………………….
3.3. Вивчення взаємозв’язку педагогічних здібностей та
індивідуально-психологічних властивостей викладача ……………………
3.4. Розвиток індивідуально-психологічних властивостей викладача вищого
навчального закладу в процесі професійної діяльності …….………
3.5. Емпіричне дослідження стилю педагогічної діяльності викладачів в процесі
їхнього професійного становлення ………………………….……
3.6. Емпіричне дослідження взаємозв’язку педагогічних здібностей, педагогічного
стилю та індивідуально-психологічних властивостей викладачів вищого навчального
закладу ……………………………………
Висновки до
розділу ………………………………….……………….
ВИСНОВКИ …………………………….……………………………….
ДОДАТКИ ………………………….……………………………………
Додаток А. Комплексна меттодика вивчення педагогічних здібностей викладачів ВНЗ
Додаток Б. Результати факторного аналізу структури індивідуальності
викладачів філологічних і математичних дисциплін…………………………
Додаток В. Методика вивчення індивідуального стилю педагогічної діяльності
викладача вищого навчального закладу ….
Додаток Д. Результати перевірки методики вивчення індивідуального стилю
педагогічної діяльності …………………………………………………
Додаток Е. Результати факторного аналізу показників педагогічних здібностей,
індивідуального стилю педагогічної діяльності і різнорівневих інтегральних
властивостей особистості ………………………………….….
Додаток Ж. Акти реалізації…………………………………………….
СПИСОК
- Киев+380960830922