Вы здесь

Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів

Автор: 
Жогно Юрій Петрович
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U006052
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА
1.1. Узагальнення основних концепцій емоційного вигорання
1.2. Феноменологія емоційного вигорання в педагогічній діяльності
1.3. Теоретичні основи дослідження переживання як психічного явища.
1.4. Систематизація та характеристика переживання емоційного вигорання педагога.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА
2.1. Вихідні теоретичні передумови, методи та організація дослідження.
2.2. Розробка опитувальника діагностики психологічних характеристик переживання критичної ситуації .
2.3. Аналіз первинних даних, що характеризують особливості цільової детермінації переживання емоційного вигорання педагогів
2.4. Характеристика індивідуально-психологічних особливостей педагогів з ознаками емоційного вигорання .
2.5. Емпіричне визначення типів переживання педагогом емоційного вигорання .
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПСИХОПРОФІЛАКТИКИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА.
3.1. Вихідні принципи побудови та зміст програми психопрофілактики емоційного вигорання педагога.
3.2. Результати апробації програми психопрофілактики емоційного вигорання педагога.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК