ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
ДОСЛІДЖЕННЯ КРЕАТИВНИХ ФОРМ МИСЛЕННЯ
У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
1.1.Вікові особливості розвитку мислення у підлітків
1.1.1. Візуальне мислення та його розвиток в підлітковому віці.
1.1.2. Вербальне мислення та особливості його розвитку у підлітків.
І.2.Креативність як емпірична характеристика мисленнєвих форм
та її види
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ
РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ФОРМ МИСЛЕННЯ В
ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ.
2.1. Умови організації, етапи та методика проведення дослідження
2.2. Результати діагностики вербально-понятійного мислення в
підлітковому віці
2.3.Результати діагностики візуального мислення у підлітків.
2.4.Особливості розвитку взаємозв'язків візуального та вербально-
понятійного мислення у підлітковому віці.
2.5.Особливості розвитку креативності в підлітковому віці
2.5.1.Особливості розвитку процесуальних характеристик
креативності
2.5.2.Особливості розвитку змістових характеристик креативності
2.5.3.Особливості розвитку та взаємозв'язку креативності як
властивості вербально-понятійного та візуального мислення
у підлітковому віці.
2.6. Програма розвитку креативного мислення у підлітковому віці
2.6.1.Розробка та апробація програми розвитку креативного мислення
підлітків.
2.6.2. Результати апробації тренінгу креативного мислення в підлітковому віці.
Висновки до другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922