Ви є тут

Феномен опорів як проблема в глибинно-психологічній груповій корекції

Автор: 
Святка Олег Олексійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005645
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ………………………
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОПОРІВ
……………………………………………
1.1. Філософське розуміння феномену опору …………………………
1.2. Проблема опорів у педагогіці …………………………………….
1.3. Проблема опорів у психологічній науці …………………………
1.3.1. Еволюція уявлень поняття психологічного опору …………
1.3.2. Взаємозв’язок опорів із психологічними захистами ……….
1.3.3. Класифікації психологічних
опорів.
1.3.4. Специфіка роботи з опорами у різних психологічних
напрямках.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ОПОРАМИ: ГЛИБИННО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД
………………………………
2.1. Загальні засади психодинамічного розуміння психіки………….
2.2. Особливості психологічного опору в контексті психодинамічної
теорії………………………………………………………………………
2.3. Врахування особливостей опорів суб’єкта в процесі діагностико-корекційної
роботи в групі АСПН ………………………………………
Висновки до другого
розділу ………………………………………….
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕМПІРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ АСПН У КОНТЕКСТІ ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ
ПСИХОЛОГІЧНИХ ОПОРІВ…………………………………………………………………….
3.1. Діалогічна взаємодія в глибинній корекції як необхідна передумова
нівелювання психологічних опорів суб’єкта ……………
3.2. Метод АСПН та його можливості виявлення особливостей психологічних опорів
суб’єкта………………………………………….
3.2.1. Проблема пізнання і врахування опорів в роботі з неавторським малюнком
………….………………………………….
3.2.2. Дослідження опорів суб’єкта у процесі роботи з іграшкою та предметною
моделлю………………………………………………
3.2.3. Особливості пізнання опорів в процесі психоаналізу комплексу тематичних
психомалюнків за методом АСПН.
3.3. Взаємозв’язок психологічних опорів з феноменом умовних цінностей
……………………………………………………………………
3.4. Результативність дослідження психокорекційного впливу груп АСПН на
нівелювання психологічних опорів студентів…………….
3.5. Рекомендації психологам-практикам з врахуванням результатів дослідження
…………………………………………………………….
Висновки до третього
розділу ……………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….
ДОДАТКИ ………………………………………………………………….
СПИСОК