ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕЖИВАНЬ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ СИТУАЦІЇ ВТРАТИ РОБОТИ .
1.1.Структура та механізми процесу переживання 1.2.Типологічний аналіз закономірностей переживань особистості 1.3. Безробіття педагогічних працівників як психологічний феномен .ВИСНОВКИ до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕЖИВАНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИТУАЦІЇ ВТРАТИ РОБОТИ
2.1. Організація та методи дослідження 2.2.Особливості змістової складової переживання педагогічними працівниками ситуації втрати роботи
2.3.Процесуальна складова переживання особистістю ситуації втрати роботи.
2.4.Вивчення індивідуально-психологічних особливостей переживань особистістю ситуації втрати роботи.
ВИСНОВКИ до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИТУАЦІЇ ВТРАТИ РОБОТИ .
3.1. Групові форми психологічної підтримки педагогічних працівників, які опинилися в ситуації втрати роботи: сутність, зміст
3.2. Обґрунтування програми психологічної підтримки педагогічних працівників у ситуації втрати роботи.
3.3. Оцінка ефективності розробленої програми психологічної підтримки безробітних педагогів.
ВИСНОВКИ до третього
розділу .ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922