Вы здесь

Теоретичні і методичні засади реалізації інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей.

Автор: 
Олексенко Вячеслав Михайлович
Тип работы: 
Дис. докт. наук
Год: 
2009
Артикул:
0509U000126
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ І ЗАСТОСУВАННЯ
ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ .
1.1. Сутність педагогічних технологій у науковій літературі
та їх класифікація .
1.2. Педагогічна парадигма в контексті підготовки
майбутніх фахівців інженерних спеціальностей .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
НАУКОВА КОНЦЕПЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
2.1. Концептуальні положення інноваційних технологій у
підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей .
2.2. Адаптація першокурсників у вищих
технічних навчальних закладах
2.3. Технологія підготовки і проведення
проблемно-гуманістичних лекцій у вищих
технічних навчальних закладах
2.4. Технологія проведення практичних занять у процесі
підготовки фахівців інженерних спеціальностей
у вищих технічних навчальних закладах
2.5. Новий вид навчальних занять для майбутніх
фахівців інженерних спеціальностей і технологія
його проведення
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ
ЧЕРЕЗ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ .
3.1. Моделювання діяльності викладача і студента
під час дистанційного навчання
3.2. Дистанційний курс і технологія його вивчення
3.3. Технологія підвищення ефективності самостійної роботи
майбутніх фахівців через дистанційне і заочне
навчання
3.4. Комунікація у підготовці фахівців за
дистанційною формою навчання
3.5. Підготовка фахівців через дистанційне
навчання на студактивних заняттях
3.6. Організаційно-педагогічні умови реалізації
інноваційної технології як високої педагогічної технології
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4.
РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПІД ЧАС ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МАЙБУТНІМИ
ФАХІВЦЯМИ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
4.1. Оcновні напрями здійснення виховної роботи під час
підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей
за дистанційною формою навчання .
4.2. Особливості використання історичних відомостей
під час фундаментальної підготовки майбутніх
фахівців у вищих технічних навчальних закладах
Висновки до четвертого
розділу .
РОЗДІЛ 5.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНА ПЕРЕВІРКА
НАУКОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ
ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ .
5.1. Мета, методи дослідження й організація
педагогічного експерименту
5.2. Зміст і форми проведення експерименту.
Аналіз і оцінка результатів дослідження .
5.3. Науково-методичне забезпечення реалізації
інноваційних технологій у підготовці майбутніх
фахівців інженерних спеціальностей
Висновки до п'ятого
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ
СПИСОК