Вы здесь

Психолого-педагогічні основи ресоціалізації депривованих підлітків.

Автор: 
Гошовський Ярослав Олександрович
Тип работы: 
Дис. докт. наук
Год: 
2009
Артикул:
0509U000590
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ГЕНЕТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА
ПАРАДИГМА ДОСЛІДЖЕННЯ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ ДЕПРИВОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
1.1. Генетична психологія в концептуальних вимірах психології
розвитку.
1.2. Генетично-психологічна лінія в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях
1.3. Ресоціалізація: дефініційний ряд і основні змістово-семантичні параметри
1.4. Генетично-психологічний принцип як методологічна засада ресоціалізації депривованої особистості.
1.5. Розвивальні й емпірично-корекційні потенціали експериментально-генетичного методу.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ДЕПРИВАЦІЇ: ТЕОРЕТИКО-ЕМПІРИЧНИЙ ДИСКУРС ПРОБЛЕМИ
2.1. Депривація як феномен: поняття, причинно-наслідкова і структурно-функціональна суть
2.2. Різновидова депривація у психічному розвитку особистості
2.2.1. Сенсорна депривація.
2.2.2. Сімейна депривація.
2.2.3. Економічна депривація
2.2.4. Екстремальна депривація.
2.2.5. Депривація сну та інші деприваційні модифікації
2.3. Тривалість депривації як негативний чинник у соціо-психореабілітації дитини. Депривований хронотоп
2.4. Соціально-перцептивні чинники у процесі спілкування депривованих
дітей.
2.5. Основні психолого-педагогічні аспекти депривації особистості в навчально-виховних установах закритого типу. Закладова депривація.
2.6. Емпіричне вивчення психологічних особливостей депривованих підлітків.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ ДЕПРИВОВАНИХ ПІДЛІТКІВ.
3.1. Ресоціалізація депривованої особистості підлітка: головні структурні компоненти
3.1.1. Ресоціалізація як самовизначення
3.1.2. Ресоціалізація як соціально-психологічна адаптація.
3.1.3. Ресоціалізація як абсорбція
3.1.4. Ресоціалізація як позитивна самоакцептація
3.1.5. Ресоціалізація як самоактуалізація.
3.2. Ресоціалізація депривованих підлітків в освітніх закладах закритого
типу.
Висновки до третього
розділу.
РОЗДІЛ 4. ПСИХОЛОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ ДЕПРИВОВАНИХ ПІДЛІТКІВ
4.1. Крос-культурне дослідження депривованих підлітків (за порівняльною віссю "Україна-Польща-Німеччина").
4.1.1. Порівняльний аналіз результатів крос-культурного дослідження
4.2. Медіально-рефлексійний тренінг у системі соціо-психореадаптації депривованих осіб
4.2.1. Результати формувального експерименту.
4.2.2. Психореабілітаційна та реінтеграційна діяльність з вихованцями-суїцидентами пенітенціарного закладу
4.3. Психолого-педагогічні основи ресоціалізації особистості депривованого підлітка
Висновки до четвертого
розділу.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК