ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
1.1. Сутність і значення корпоративної культури підприємства1.2. Фактори, що визначають стан корпоративної культури підприємства
1.3. Принципи формування корпоративної культури підприємства Висновки за
розділом
РОЗДІЛ 2. ОЦІНЮВАННЯ ТА АНАЛІЗУВАННЯ СТАНУ КОРОПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ2.1. Загальні положення та підходи до оцінювання та аналізування стану корпоративної культури на підприємствах2.2. Метод детермінування видів корпоративної культури на підприємствах
2.3. Стан корпоративної культури на підприємствах та шляхи його покращенняВисновки за
розділом
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ3.1. Рейтингування корпоративної культури підприємств3.2. Економічна ефективність корпоративної культури3.3. Модель розвитку корпоративної культуриВисновки за
розділом ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК
- Киев+380960830922