ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Сутність рекламної діяльності підприємства та способи визначення її
ефективності
1.2. Реклама в системі комунікаційного інструментарію підприємства
1.3. Управління ефективністю рекламної діяльності підприємства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАН ПРОЦЕСУ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1.Аналіз методів оцінювання економічної ефективності реклами
2.2. Дослідження рекламного бюджету підприємства
2.3. Особливості процесу рекламування продукції машинобудівних
підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
3.1. Принципи оцінювання ефективності рекламної діяльності
3.2. Методичні підходи до виміру результатів та витрат рекламної діяльності
підприємств
3.3. Розвиток методів обгрунтування економічної ефективності рекламної
діяльності підприємств машинобудування
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922