ЗМІСТ
Вступ ………………………………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретичні основи формування контрактних імпортних цін підприємств на
споживчі товари
Сутність та класифікація контрактних імпортних цін підприємств на споживчі
товари……………………………………………………………………………………
Система основних елементів економічного механізму формування контрактних
імпортних цін підприємств на споживчі товари……………………………….………
Методологічні принципи оцінки ефективності формування контрактних імпортних
цін…………………………………………………………………………….
Висновки до
розділу ……………………………………………………………….…
Розділ 2. Сучасний стан вітчизняного ціноутворення на імпортовані споживчі
товари
2. Динаміка обсягу та структури імпорту споживчих товарів в Україну……….…
Характеристика умов формування контрактних імпортних цін підприємств на
споживчі товари…………………………………………………………….……………
Оцінка ефективності формування контрактних імпортних цін на споживчі
товари…………………………………………………………………………………….
Висновки до
розділу ………………………………………………………………
Розділ 3. Удосконалення економічного механізму формування контрактних імпортних
цін підприємств на споживчі товари
3. Формування цінової політики підприємства із закупівлі і реалізації
імпортованих споживчих товарів…………………………………….…………….
3. Удосконалення методів цільового контрактного ціноутворення на імпортовані
споживчі товари…………………………………………………………….…………
3. Врахування цінового і валютного ризиків підприємства при імпорті споживчих
товарів………………………………………………………………………………….
Висновки до
розділу ………………………………………………………………….
Висновки…………………………………………………………………………….…
Додатки………………………………………………………………………………….
Список
- Киев+380960830922