- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Інтеграція дизайну і маркетингу в сучасній проектній культурі
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
0404U003897 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Методологічні основи проектування опорядження як складової дизайну інтер'єрів і екстер'єрів будівель
- Національний чинник як складова дизайну Харківського регіону першої третини ХХ ст.
- Технологія як пріоритетний чинник дизайну одягу
- Інструментарій та методи інтероперабельності Національної системи електронного цифрового підпису
- Моделювання динамічних властивостей круглої скульптури у архітектурно-природному середовищі
- Моделювання візуального сприйняття об’єктів дизайну, декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва.
- Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України.
- Особливості розвитку радянської упаковки 1930-х років. Утилітарні та художні аспекти
- Екологічний фактор формоутворення в дизайні
- Комплексна система оцiнки якостi житла