- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування гендерних ідентичностей рекламою.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003161 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Становлення громадянської культури студентської молоді (регіональний аспект)
- Соціальна адаптація випускників професійно-технічних навчальних закладів до ринку праці
- Виховна система сучасного ВНЗ: соціологічні аспекти аналізу
- Інституціоналізація екологічних інтересів у суспільстві соціогенних ризиків
- Політична комунікація як об'єкт соціологічного дослідження
- Ціннісні орієнтири сучасного менеджменту
- Дисфункціональні явища в освіті за умов реформування вищої школи: регіональний вимір
- Соціологія сільської молоді: теоретико-методологічні та методичні основи.
- Громадська думка у системі оцінки діяльності органів внутрішніх справ
- Релаксація як соціально-технологічна функція сучасної культури