Ви є тут

Дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958-1991 рр.).

Автор: 
Височан Леся Михайлівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000046
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ УКРАЇНИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Історіографія проблеми дослідження.
1.2. Нормативно-правова база підручникотворення для початкових шкіл України досліджуваного періоду
1.3. Еволюція підходів до аналізу й оцінювання підручників для початкової школи
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ ІЗ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПЕРІОДУ
2.1. Підручники з природознавства, їх освітній, розвивальний та виховний потенціал
2.2. Загальнодидактичні функції підручників з математики.
2.3. Відповідність змісту підручників з природничо-математичних
дисциплін для початкової школи навчально-матодичній літературі. Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ІЗ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ
3.1. Втілення здобутків науково-методичного забезпечення в галузі
підручникотворення з природознавства.
3.2. Використання ідей побудови підручників з математики у
сучасній школі.
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК