Ви є тут

Взаємозв'язки принципів науковості та наочності в умовах кредитно-модульної системи навчання квантової фізики студентів вищих навчальних закладів

Автор: 
Трифонова Олена Михайлівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000981
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАУКОВОСТІ І НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 1.1. Еволюція принципів науковості та наочності навчання в педагогічних дослідженнях 1.2. Історико-генезисне становлення фундаментальних фізичних понять і теорій квантової фізики кінця ХІХ - початку ХХІ століття 1.3. Особливості структури і змісту
розділу "Квантова фізика" та компетентнісних вимог до підготовки вчителя фізики 1.3.1. Особливості компетентнісних та психолого-педагогічних вимог до реалізації принципів науковості, системності, наочності та доступності при навчанні студентів 1.3.2. Аналіз структури і змісту
розділу "Квантова фізика" у вищих педагогічних навчальних закладах та знань студентів (курс загальної фізики) 1.4. Методологічна роль засад історизму в реалізації принципів науковості та наочності 1.5. Особливості вивчення курсу загальної фізики за кредитно-модульною системою (
розділ "Квантова фізика") Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ВЗАЄМОЗВ?ЯЗКІВ ПРИНЦИПІВ НАУКОВОСТІ І НАОЧНОСТІ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВИВЧЕННЯ КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ 2.1. Наступність у формуванні основних ідей квантової механіки у майбутніх учителів фізики, як необхідна умова дотримання принципу науковості при вивченні фізики 2.2. Критерії підвищення рівня науковості вивчення питань
розділу через оновлення змісту в умовах кредитно-модульної системи навчання 2.2.1. Шляхи удосконалення навчання понять симетрії та законів збереження у мікросвіті 2.2.2. Методологічні та методичні проблеми вивчення кваркових моделей будови речовини 2.2.3. Формування ознак класифікації ядер та їх властивостей 2.2.4. Узагальнення при вивченні термоядерних реакцій та взаємоперетворень, як засіб підвищення науковості вивчення квантової фізики 2.2.5. Формування навчальних модулів новітніх фізичних знань у
розділі "Квантова фізика" 2.3. Шляхи реалізації принципів науковості та наочності в експериментальному відтворенні фізичних понять Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИ 3.1. Організація і методика проведення педагогічного експерименту 3.2. Результати експерименту 3.3. Експертна оцінка запропонованої методики Висновки до
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК