Ви є тут

Поемність в українській фортепіанній музиці першої половини ХХ ст., як принцип художнього мислення

Автор: 
Пастеляк Неля Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001554
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. Еволюція літературної поеми у її проекції на музичну творчість.
1.1. Етимологія жанру та його прадавні форми: міфологічні витоки поеми.
1.2. Еволюція жанру від Середньовіччя до класицизму.
1.3. Романтична поема і її спрямованість на синтез мистецтв.
1.4. Українська поема як відображення соціо-ментальних образів нації.
РОЗДІЛ ІІ. Становлення і розвиток поемності в західноєвропейській та російській фортепіанній спадщині ХІХ - початку ХХ ст.
2.1.Ранньоромантичні зразки (Ф.Шуберт та К.М.Вебер).
2.2. Трансформація поемних засад у фортепіанній музиці Р.Шумана, Ф.Шопена та Ф.Мендельсона. Кульмінація поемності у творчості Ф.Ліста.
2.3. Трактування поемних засад у російській музиці перелому ХІХ -
ХХ ст. (О.Скрябін).
2.4. Характеристика категорії романтичної поемності як узагальнюючої
категорії музичного мислення
РОЗДІЛ ІІІ. Риси поемності у фортепіанній творчості українських композиторів першої половини ХХ ст.
3.1. Жанр поеми в контексті українського музичного романтизму. Поемність у вокально-хорових творах українських композиторів ХІХ ст.
3.2. Засади поемності у фортепіанній творчості галицьких композиторів (С.Людкевича, В. Барвінського, Н.Нижанківського).
3.3. Поемні форми в творчості Я.Степового, В. Косенка.
3.4. Риси поемної драматургії в фортепіанній творчості Б.Лятошинського
та Л.Ревуцького.
Висновки
Список