Ви є тут

Народність як принцип виховання у педагогічній науці другої половини ХІХ-ХХ століття.

Автор: 
Горбатюк НАТАЛІЯ Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001606
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи становлення та розвитку
принципу народності у вихованні.
1.1. Передумови становлення та розвитку ідеї народності
у вихованні. 1.2. Сутність принципу народності у вихованні в дихотомії
часу і простору
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. Розвиток принципу народності у вихованні в період
становлення модерної педагогічної думки в Україні.
2.1. Ідея народності як основа виховного процесу в творчій
спадщині О. Духновича
2.2. К. Ушинський про ідею народності у вихованні
2.3. Принцип народності в творчому доробку Б. Грінченка
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. Народність як принцип виховання в контексті суспільно-
політичного та соціально-культурного життя України
ХХ століття.
3.1. Розвиток принципу народності у вихованні в
педагогічній думці - рр
3.2. Народні імперативи і цінності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського.
3.3. Народність як принцип виховання в сучасній педагогічній
теорії .
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК