ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ
1.1. Історія становлення краєзнавчих ідей у педагогічній теорії та практиці
1.2. Формування готовності студентів природничо-географічних факультетів до краєзнавчої роботи з учнями як наукова проблема
1.3. Зміст, структура та рівні сформованості готовності студентів природничо-географічних факультетів до краєзнавчої роботи з учнями
1.4. Педагогічні умови формування готовності студентів природничо-географічних факультетів педагогічних університетів до краєзнавчої роботи з учнями
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ
2.1. Вивчення та аналіз готовності вчителів і студентів природничо-географічних факультетів до краєзнавчої роботи з учнями
2.2. Методика та технологія формування готовності студентів природничо-географічних факультетів до краєзнавчої роботи з учнями
2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922