Ви є тут

Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців-сходознавців.

Автор: 
Федина Володимира Степанівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001782
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-СХОДОЗНАВЦІВ .
1.1. Історико-методологічні аспекти формування професійної компетентності.
1.2. Професійна компетентність як проблема педагогічної науки.
1.3. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної компетентності у майбутніх фахівців-сходознавців.
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-СХОДОЗНАВЦІВ
2.1. Вплив змісту навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців-сходознавців на формування професійної компетентності
2.2. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у системі професійної підготовки
2.3. Створення освітнього середовища, продуктивного для оволодіння студентами-сходознавцями професійною компетентністю
2.4. Педагогічні умови формування професійної компетентності у майбутніх фахівців-сходознавців
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-СХОДОЗНАВЦІВ .
3.1. Методика проведення формувального експерименту щодо перевірки результативності моделі формування професійної компетентності .
3.2. Дослідження критеріїв та показників рівня сформованості професійної компетентності у майбутніх фахівців-сходознавців.
3.3. Аналіз результатів формувального експерименту та розробка методичних рекомендацій.
Висновки до третього
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК