Ви є тут

Педагогічні особливості моделей фізичного виховання студентів вузів на різних курсах навчання.

Автор: 
Турчина Наталія Ігорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002016
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВУЗІВ
ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Фізичне виховання в системі професійної освіти студентів вузів
1.2. Професійно-прикладна фізична підготовка в системі фізичного виховання студентів вузів технічного профілю
1.3. Негативні фактори навчальної діяльності студентів
1.4. Інтенсивність навчання й здоров'я студентів
1.5. Моделювання як метод обґрунтовування й побудова системи фізичного виховання студентів вузів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Методи дослідження
2.1.1. Теоретичний аналіз й узагальнення даних науково-методичної літератури
2.1.2. Соціологічні методи
2.1.3. Педагогічний констатуючий експеримент
2.1.4. Рухові тести для визначення рівня фізичної підготовленості студентів
2.1.5. Методи психодіагностики
2.1.6. Фізіологічні методи досліджень
2.1.7. Педагогічний експеримент
2.1.8. Методи математичної статистики
2.2. Організація дослідження
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЧИННОЇ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВУЗІВ НА ПРИКЛАДІ ВУЗУ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
3.1. Вивчення мотивації студентів до занять фізичними вправами та спортом
3.2. Динаміка показників функціонального стану організму студентів у процесі навчання
3.3. Динаміка показників фізичної підготовленості студентів різних курсів
3.4. Показники розвитку психологічних якостей та психічних станів у студентів різних курсів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛЕЙ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВУЗІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ НА ЕТАПАХ НАВЧАННЯ
4.1. Психолого-педагогічні передумови формування ціннісного ставлення до фізкультурної діяльності в процесі спортивно-масової роботи
4.2. Рекомендації із удосконалення фізичного виховання студентів вузів технічного профілю
4.3. Організація, спрямованість і зміст фізичного виховання студентів вузу технічного профілю
4.4. Аналіз динаміки рівня фізичного здоров'я студентів у процесі педагогічного експерименту
4.5. Аналіз фізичної підготовленості студентів КГ і ЕГ до та після експерименту
4.6. Показники функціонального стану організму студентів до та після експерименту
4.7. Показники психологічних якостей та психічного стану студентів до та після педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ І ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ
ВИСНОВКИ
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДОДАТКИ
СПИСОК