Ви є тут

Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій

Автор: 
Кільова Ганна Олексіїївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002776
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКИ І МЕТОДОЛОГІЧНІ
ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ПАРАДИГМАЛЬНІ ОСВІТНІ ІДЕЇ ТА ПРІОРИТЕТНІ ЦІЛІ
ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ ПІД ВПЛИВОМ ВНУТРІШНІХ
І ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ
Висновки до третього
розділу.
РОЗДІЛ 4. НАЦІОНАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ І ГУМАНІЗАЦІЯ
ЯК ПРІОРИТЕТ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ.
Висновки до четвертого
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК