Ви є тут

Політико-інформаційний вимір державного брендінгу України

Автор: 
Шевченко Ганна Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003760
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ КОНЦЕПТ ДЕРЖАВНОГО БРЕНДІНГУ В ПРОСТОРІ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА
СВІДОМОСТІ СУСПІЛЬСТВА
1.1. Понятійні, методичні і концептуальні характеристики державного брендінгу в
сучасних політичних системах
1.2. Сучасна політична думка з проблем державного брендінгу
Висновки до
Розділу
РОЗДІЛ ПОЛІТИКО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПРАКТИКИ ДЕРЖАВНОГО БРЕНДІНГУ
2.1. Функціональні характеристики державного брендінгу в політичній практиці
США, Великої Британії, Японії
2.2. Ідеологія державного брендінгу у політичній культурі транзитивних
суспільств (на прикладі Російської Федерації, Естонської Республіки, Республіки
Білорусь)
Висновки до
Розділу
РОЗДІЛ ДЕРЖАВНИЙ БРЕНДІНГ ЯК ЧИННИК ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СУСПІЛЬСТВА
3.1. Програмно-інституціональне забезпечення державного брендінгу
України
3.2. Емпіричне дослідження ефективності державного брендінгу України
Висновки до
Розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК