Ви є тут

Технологія впровадження оздоровчих видів гімнастики у фізичне виховання старшокласниць (на прикладі шейпінгу).

Автор: 
Шевців Уляна Станіславівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004145
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень……………………………………………….
Вступ.…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
ШКІЛ…………………………………………….
1.1. Правове та нормативне забезпечення фізичного виховання
школярів.………………………………………………………………….
1.2. Мотиви, потреби та інтереси школярок до фізкультурних
занять…………………………………………………………………………
1.3. Анатомо-фізіологічні та психологічні особливості росту і розвитку дівчат
старшого шкільного віку…………………………………
1.4. Вплив занять фізкультурно-оздоровчої спрямованості на стан здоров`я та
фізичну підготовленість школярок …………………
1.5. “Шейпінг”, як система фізичного вдосконалення
особистості………………………………….………………………….
Висновки по
розділу I…………………………
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ……………
2.1. Методи дослідження………………………………………
2.2. Організація дослідження…………………………………….
РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ШЕЙПІНГУ В УРОЧНІ ФОРМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
ШКОЛЯРОК ……………………
3.1. Стан фізичного виховання старшокласниць за даними анкетування
вчителів……………………………………………………….
3.2. Мотиви, потреби та інтереси школярок до урочних та позаурочних видів
занять фізичною культурою в загальноосвітній школі…………………………………………………………………………
3.3. Можливості застосування шейпінгу на уроках фізичної культури для
дівчат-старшокласниць……………………….
3.4. Вплив скороченої шейпінг-програми на фізичну підготовленість
школярок…………………………………………………
Висновки до
розділу III…………………………………………………….
РОЗДІЛ 4. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ШЕЙПІНГ-ПРОГРАМИ У ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ
ШКОЛЯРОК СТАРШИХ
КЛАСІВ…………………
4.1. Зміст шейпінг-програми.……………………………………
4.2. Реакція організму школярок на тренувальні навантаження
шейпінг-програми………………………….……………
4.3. Ставлення школярок до нового змісту уроків фізичної
культури……………………………………………………………………
4.4. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості
школярок……………………………………………………………………
4.5. Порівняльний аналіз стану фізичного здоров`я
школярок….
4.6. Динаміка змін антропометричних показників школярок експериментальної
групи…………………………………………………
Висновки до
розділу IV…………………………………………………
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ……………………………………………………………
5.1. Дані, які підтверджують результати досліджень інших авторів
…………………………………………………………………….
5.2. Результати досліджень, що доповнюють існуючі наукові
розробки……………………………………………………………………
5.3. Нові результати, які отримані в дисертаційному
дослідженні………………………………………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ………………………………………….
ДОДАТКИ …………………………….
СПИСОК