Ви є тут

Навчання майбутніх учителів розуміння англійського мовлення з національними та регіональними типами вимови.

Автор: 
Мацнєва Оксана Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003801
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АУДІЮВАННЯ
ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ З НАЦІОНАЛЬНИМИ ТА РЕГІОНАЛЬНИМИ ТИПАМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ
ВИМОВИ
1.1. Сучасний стан навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення
з національними та регіональними типами літературної вимови
1.2. Сегментні і супрасегментні особливості національних і регіональних типів
англійської літературної вимови
1.3. Місце та роль навчання аудіювання англійського мовлення з національними та
регіональними типами літературної вимови у формуванні іншомовної комунікативної
компетенції майбутнього вчителя іноземних мов
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АУДІЮВАННЯ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ
З НАЦІОНАЛЬНИМИ ТА РЕГІОНАЛЬНИМИ ТИПАМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ ВИМОВИ
2.1. Зміст навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з
національними та регіональними типами літературної вимови
2.2. Критерії відбору навчального матеріалу
2.3. Система вправ для навчання майбутніх учителів аудіювання англійського
мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови
2.4. Модель навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з
національними та регіональними типами літературної вимови
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ АУДІЮВАННЯ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ З НАЦІОНАЛЬНИМИ ТА РЕГІОНАЛЬНИМИ
ТИПАМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ ВИМОВИ
3.1. Організація та проведення експериментального навчання
3.2. Констатація й інтерпретація результатів експерименту
3.3. Методичні рекомендації щодо навчання майбутніх учителів аудіювання
англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної
вимови
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК