Ви є тут

Покращення показників керованості та стійкості автобусів особливо великого класу

Автор: 
Веремчук Олександр Анатолійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004268
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ СТАН ПИТАННЯ І ЗАДАЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
1. Аналіз конструкцій автобусів надвеликої місткості ………………. .
1. Маневреність тривісного автобуса (АТЗ) ……….……….…….
1. Керованість і стійкість руху АТЗ……… …………….……….
1. Задачі дослідження…………………………………………………….
РОЗДІЛ ПОВОРОТКІСТЬ АВТОБУСІВ НАДВЕЛИКОЇ
МІСТКОСТІ ……………….……………….…………….……….
2. Визначення основних геометричних параметрів автобусів……….
2. Визначення показників статичної повороткості автобуса надвеликої місткості
……………………………………………….
2. Динамічна повороткість автобуса………………………………………
2. Висновки по
розділу.……………………………………………….
РОЗДІЛ МАНЕВРЕНІСТЬ І СТІЙКІСТЬ АВТОБУСА ВЕЛИКОГО
КЛАСУ.………………………………………………
3.1. Математична модель автобуса великого класу…………………
3. Інтегрування рівнянь руху автобуса та їх аналіз……………………….
3. Вибір та обгрунтування закону управління поворотом задніх коліс автобуса
………………………………………………………………………………….
3. Вплив ексцентрисистету центру мас автобуса на стійкість його
руху………………………………………………………………………….………………
3. Висновки по
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАКЕТА ТРИВІСНОГО
АВТОБУСА…………………………………………………
4.1. Мета і задачі експериментальних досліджень……………………
4. Об’єкт експериментальних досліджень……………………………
4.3. Вимірювальна та реєструюча аппаратура………………………….
4. Програма дорожніх випробувань макета автопоїзда…………….
4. Методика проведень випробувань ………………………………….
4. Методика опрацювання й аналізу результатів експериментальних досліджень
…………………………………………………………………….
4. Висновки по
розділу……………………………………………….
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ….………………………………………….
СПИСОК