Ви є тут

Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель - учні" початкової школи.

Автор: 
Садова Ірина Ігорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004347
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ
ПЕДАГОГІЧНИХ КОНФЛІКТІВ………………………………………………
1. Конфлікт як об’єкт психологічного дослідження …………….….
1. Особливості конфліктів у молодшому шкільному віці……………
Висновки до
розділу ……………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ
ЧИННИКІВ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ у системі
“вчитель – учні” початкової школи ……………………………
2. Методи, методики та процедури дослідження………………….….
2. Аналіз змісту та перебігу конфліктів у системі “вчитель – учні”
початкової школи…………………………………………………………
2. Особливості становлення особистості учнів як фактор
виникнення конфліктів у ситуації навчання………………………
2. Особистісні чинники конфліктності вчителів ………………
Висновки до
розділу …………………………………………………
Розділ 3. Психологічні засоби оптимізації взаємодії
вчителів і учнів початкової школи …………………….………
3. Теоретичні засади програми попередження конфліктів
у початковій школі……………………………………………………
3. Розробка та впровадження корекційної програми
для учнів з високим рівнем конфліктності……………………………
3. Подолання внутріособистісного конфлікту у
вчителів початкової школи……………………………………….……
Висновки до
розділу ……………………………………………….….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………СПИСОК