Ви є тут

Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера.

Автор: 
Городнича Лариса Віталіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004739
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ Теоретичні передумови диференційованого навчання учнів -х класів
школи з поглибленим вивченням іноземних мов аудіювання з використанням
комп’ютера
1.1. Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання молодших
школярів аудіювання
1.2. Зміст навчання учнів -х класів аудіювання англійського мовлення
1.3. Особливості організації диференційованого навчання аудіювання на уроках
англійської мови
1.4. Вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання учнів -х
класів англомовного аудіювання
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
Розділ МЕТОДИКА диференційованого навчання молодших школярів аудіювання
англійського мовлення з використанням комп’ютера
2.1. Вимоги до текстів для диференційованого навчання молодших школярів
аудіювання з використанням комп’ютера
2.2. Система вправ для диференційованого навчання аудіювання
2.3. Комплекс комп’ютерних вправ за темою "Holidays and Traditions"
2.4. Модель організації диференційованого навчання учнів -х класів
англомовного аудіювання з використанням комп’ютерної програми
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
Розділ Експериментальна перевірка ефективності методики диференційованого
навчання молодших школярів аудіювання з використанням комп’ютера
3.1. Організація та проведення розвідувального експерименту
3.2. Організація експериментального диференційованого навчання англомовного
аудіювання
3.3. Аналіз та інтерпретація результатів експериментального навчання та їх
статистична обробка
3.4. Методичні рекомендації щодо диференційованого навчання учнів -х класів
аудіювання з використанням комп’ютерної програми
Висновки до
розділу
Висновки
ДОДАТКИ
СПИСОК