ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ
ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ……………………………
Аналіз соціально-педагогічного аспекту проблеми профорієнтації учнів
загальноосвітньої школи в наявній психологічній та педагогічній
літературі…………………………………………
Сутнісна характеристика соціально-профорієнтаційної роботи соціального педагога
в сучасній школі………………………….
Аналіз реальної практики діяльності шкільного соціального педагога з
соціально-професійної орієнтації
учнів
Висновки до
розділу ….……………………………….
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА Й УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З
СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
2.1. Загальна характеристика системи соціально-профорієнтаційної діяльності
соціального педагога в школі
2.2. Упровадження розробленої системи соціально-профорієнтаційної роботи
соціального педагога у практику загальноосвітньої школи.
2.3. Аналіз ефективності розробленої системи діяльності соціального педагога з
соціально-професійної орієнтації учнів загальноосвітньої школи
.
Висновки до
розділу ……………………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922