Ви є тут

Репрезентація знань в освітньому просторі (філософський аспект)

Автор: 
Клепко Сергій Федорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000360
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ
1.1. МНОЖИННІСТЬ СТРАТЕГІЙ І ФОРМ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ
1.1.1. Поняття знання та його атрибути
1.1.2. Репрезентація у філософському вимірі.
1.1.3. Трансдисциплінарна платформа понять і атрибути репрезентації знань
1.2. МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ.
1.2.1. Репрезентація як зв'язок свідомості і буття
1.2.2. Репрезентаціонізм, презентаціонізм і відображення.
1.2.3. Репрезентаціонізм, конструктивізм і "прямий реалізм".
1.2.4. Репрезентація знань у теорії штучного інтелекту, інженерії знання.
1.3. ПРИНЦИП ПОЛІМОРФІЗМУ ЗНАНЬ
1.3.1. Множинна модель репрезентації.
1.3.2. Репрезентація у моделі трьох світів К.Поппера.
1.3.3. Презентація і репрезентація як трансформації світів К.Поппера.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ПРЕЗЕНТАЦІЯ І РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗНАНЬ
2.1. ОСВІТНІЙ ПРОСТІР І ВИЗНАЧАЛЬНІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ.
2.1.1. Поняття "освітній простір"
2.1.2. Від освітнього простору до "суспільства, що навчається".
2.1.3. Репрезентація знань - основний нерв освітнього простору
2.2. ОПЕРАЦІЙНІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ В ОСВІТІ
2.2.1. Репрезентаційна епістемологія освіти.
2.2.2. Репрезентація знань в розвитку освіти: тривіум і квадривіум
2.2. Інтегративні концептуальні репрезентації знань
2.3. ГАРМОНІЗАЦІЯ МНОЖИННОСТІ ФОРМ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
2.3.1. Голографічна модель освіти.
2.3.2. Очікування освіти до репрезентації знань
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СУЧАСНА СТРАТЕГІЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ В ОСВІТІ
3.1. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТНЬОМУ ДИСКУРСІ.
3.1.1. Компетентність: до адекватного розуміння термінів
3.1.2. Тріада "знання - факти - компетентності".
3.1.3. Структури і типи ключових компетенцій.
3.2. КОМПЕТЕНТНІСНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗНАНЬ
3.1.1. Компетентність як основа успіху і самовдосконалення
3.1.2. Differentia specifica компетентності.
3.1.3. Альтернативи "компетенізації" освіти
3.3. ОБСЯГ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ
3.3.1. Сучасне розуміння поняття загальної середньої освіти
3.3.2. Сучасний ідеал освіченості
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 3
РОЗДІЛ 4. КУРИКУЛУМ ЯК РЕ-РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗНАНЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
4.1. КУРИКУЛУМ ЯК ІНТЕГРАЦІЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЙ ЗНАНЬ.
4.1.1. Курикулум, зміст і форма освіти.
4.1.2. Рамки проектування курикулуму.
4.2. ОСНОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ КУРИКУЛУМУ.
4.2.1. Субстантивна структура курикулуму
4.2.2. Оптимізація курикулуму.
4.3. МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РЕФРЕЙМІНГУ КУРИКУЛУМУ.
4.3.1. Сучасні виклики для репрезентації змісту освіти
4.3.2. Узгодження програм навчальних предметів.
4.3.3. Рефреймінг і "рамки" змісту шкільної освіти
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 4
РОЗДІЛ 5. ЕДУКОЛОГІЧНІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
5.1. ФОРМИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗНАНЬ ПРО ОСВІТУ.
5.1.1. Моделі освіти.
5.1.2. Парадигми освіти.
5.1.3. Освітня політика
5.1.4. Дидактичне знання
5.2. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ ЯК УПРАВЛІННЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЄЮ ЗНАНЬ .
5.3. ФІЛОСОФСЬКІ СТРАТЕГІЇ ТА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗНАНЬ В ОСВІТІ
5.3.1. Філософські стратегії і стратегії освіти.
5.3.2. Репрезентація та ексцентрична експериментальна стратегія освіти
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 5
ВИСНОВКИ
СПИСОК