Ви є тут

Філософська комунікація як чинник структурування культурно-освітнього простору на Слобожанщині у ХІХ ст.

Автор: 
Радіонова Наталія Василівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000362
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
І.
РОЗДІЛ. Методологічні засади дослідження феномена освітнього простору в історичному вимірі.
1.1. Специфіка дослідження освітнього простору
1.2. Особливості історико-генетичного методу у дослідженні освітніх процесів.
1.3. Комунікативний поворот у філософії і можливості реконструкції виховних і освітніх процесів
Висновки до
розділу І
ІІ.
РОЗДІЛ. Філософська комунікація як структурно-формуючий чинник освітнього процесу
2.1. Особливості процесів культурної комунікації
2.2. Роль філософської комунікації у структурах освітнього простору.
Висновки до
розділу ІІ
ІІІ.
РОЗДІЛ. Неінституалізована філософія у культурно-освітньому просторі Слобожанщині: творчий потенціал і функціональні можливості
3.1. Сковородинівська традиція філософської комунікації та її вплив на структурування освітнього простору .
3.2. Розбудова досвіду неформального філософування: освітньо-виховний вимір.
3.3. Популяризація філософського знання та її значення для розбудови світоглядної культури слобожанського регіону
Висновки до
розділу ІІІ.
ІV.
РОЗДІЛ. Університетська філософія на Слобожанщині: досвід інституалізації філософської комунікації.
4.1. Організаційні передумови становлення університетської освіти на Слобожанщині
4.2. Неформальний аспект у освітніх і виховних практиках Харківського колегіуму.
4.3. Харківський університет як втілення освітнього проекту раннього модерну на теренах Слобожанщини
4.4. Філософська комунікація в освітньому просторі Харківського університету
4.5. Філософська складова освітніх і виховних практик Харківського університету: функціональний і людинотворчий потенціал.
4.6. Книжковий світ в інтелектуальному просторі Харківського університету.
Висновки до
розділу ІV.
V.
РОЗДІЛ. Роль філософії у розбудові міжкультурних зв`язків Харківського університету.
5.1. До ґенези слобожанського мультикультурного соціуму.
5.2. Філософська комунікація перед викликами мультикультуралізму.
5.3. Національне виховання у полі мультикультурності домодерного і модерного зразків.
5.4. Багатовекторність культурних зв'язків Харківського університету: перший досвід локального відтворення європейського освітнього простору
Висновки до
розділу V.
VІ.
РОЗДІЛ. Філософська комунікація і процеси культурно-освітнього формотворення.
6.1. Філософія як синтезатор культурних форм.
6.2. Періодичні видання в культурно-освітньому просторі.
6.3. Театр як чинник зростання рівня світоглядної культури Слобожанщини: освітній і культуротворчий потенціал.
Висновки до
розділу VІ
VІІ.
РОЗДІЛ. Політичні контексти філософської комунікації на Слобожанщині та їхній вплив на структурування освітнього простору
7.1. Освіта і влада: ситуація у слобідському краї у ХХ ст.
7.2. Культурно-освітні інтервенції соціальних і національних рухів у площині освіти: актуалізація національної ідеї.
7.3. Академічна спільнота перед викликом свободи
7.4. Харківське студентство: досвід боротьби за політичну і духовну свободу.
Висновки до
розділу VІІ.
ВИСНОВКИ
СПИСОК