Ви є тут

Теоретичні та методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів

Автор: 
Семенова Алла Василівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000635
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ . ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗРОБКИ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ ЗАСТОСУВАННЯ ПАРАДИГМАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ .
1.1. Категорія "парадигма" в теорії наукових досліджень . 1.2. Аналіз парадигм освіти на сучасному етапі розвитку суспільства . 1.3. Інноваційність як прояв функціонування особистісно-професійних парадигм в інформаційному середовищі .
1.4. Синергетичний підхід як методологічна основа концепції застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів .
Висновки з
розділу .
РОЗДІЛ 2. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПАРАДИГМАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ .
2.1. Освітній простір педагогічного навчального закладу як соціально-педагогічна категорія
2.2. Теоретичні аспекти моделювання в професійній підготовці майбутніх учителів
2.2.1. Гносеологічна сутність понять "модель" та "моделювання" 2.2.2. Моделювання складних системних об'єктів . 2.2.3. Моделювання як прогностичний засіб професійної підготовки майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного закладу
2.3. Концепція парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів .
Висновки з
розділу .
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПАРАДИГМАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ .
3.1. Модель образу ідеалізованої особистісно-професійної парадигми (прогностична модель особистісно-професійної парадигми) .
3.2. Модель оцінювання якості функціонування особистісно-професійних парадигм - успішності парадигм (функціональна модель моніторингу)
3.3. Модель стратегії забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців (процесуальна модель освітнього маршруту)
3.4. Модель подолання пізнавально-психологічних бар'єрів - механізмів зміни особистісно-професійних парадигм (продуктивна модель рефлексії) .
3.5. Модель системного управління якістю підготовки майбутніх учителів (інтеграційна модель освітнього простору)
Висновки з
розділу .
РОЗДІЛ 4. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПАРАДИГМАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ОЦІНКА ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ .
4.1. Критерії, показники та рівні ефективності застосування системи парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного навчального закладу
4.1.1. Обґрунтування вибору критеріїв, показників та рівнів оцінки ефективності застосування системи парадигмального моделювання
4.1.2. Алгоритм побудови механізму виміру рівнів оцінки ефективності застосування парадигмального моделювання як складної педагогічної характеристики
4.2. Впровадження експериментальної системи парадигмального моделювання у професійну підготовку майбутніх учителів .
4.3. Результати дослідно-експериментальної роботи щодо застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів та їх аналіз
Висновки з
розділу . ВИСНОВКИ . СПИСОК