Ви є тут

Розвиток методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх експлуатації

Автор: 
Мартинов Ігор Ернстович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000655
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ…………….……………….…………
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ АНАЛІЗ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ЗАДАЧІ
ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………………………………….
1. Аналіз впливу технічного стану буксових підшипникових
вузлів на безпеку руху потягів…………………………………………
1. Аналіз особливостей систем контролю технічного стану
роликових букс на шляху прямування ………………………………….
1. Огляд досліджень з проблем підвищення надійності
буксових підшипникових вузлів вагонів……………………………….
1. Мета і задачі дослідження………………………………………….
1. Висновки за -м
розділом…………………………………………
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ
БУКСОВИХ ПІДШИПНИКОВИХ ВУЗЛІВ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ
З ЦИЛІНДРИЧНИМИ РОЛИКОВИМИ ПІДШИПНИКАМИ……………
2. Аналіз розвитку конструкцій буксових підшипникових
вузлів вагонів у країнах СНД……………………………………………
2. Аналіз еволюції конструкцій буксових підшипникових
вузлів вагонів в різних країнах світу……………………………………
2. Обгрунтування наукового підходу до створення
буксових підшипникових вузлів для вантажних вагонів……………….
2. Модель визначення надійності буксових підшипникових
вузлів в експлуатації………………………………………………………
2. Дослідження технічного стану циліндричних роликових
підшипників………………………………………………………………
2. Оцінка технічного стану торцевого кріплення буксових
підшипникових вузлів вантажних вагонів………………………………
2. Аналіз можливих сценаріїв переходу буксових
підшипникових вузлів в аварійний стан…………………………………
2. Висновки за -м
розділом……………………………………………
РОЗДІЛ МОДЕЛЮВАННЯ              НАПРУЖЕНО-
ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ БУКСОВОГО ПІДШИПНИКОВОГО
ВУЗЛА З ДВОРЯДНИМ КОНІЧНИМ ПІДШИПНИКОМ……………….
3. Дослідження розподілення навантажень між тілами кочення
дворядного конічного роликопідшипника……………… …………….
3. Дослідження контактних напружень, що виникають уздовж
твірної роликів ……………………………………………………… …
3. Дослідження напружено-деформованого стану елементів
дворядного конічного роликопідшипника………………… ……….
3. Висновки за -м
розділом………………………………………….
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМПЕРАТУРНИХ РЕЖИМІВ
ДОСЛІДНИХ ПІДШИПНИКІВ……………………………………………
4. Визначення моменту тертя в буксових роликопідшипниках……
4. Дослідження температурного режиму підшипників ……………
4. Висновки за -м
розділом………………………………………….
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
ХОДОВИХ ЯКОСТЕЙ ВАГОНІВ З ДОСЛІДНИМИ
ПІДШИПНИКОВИМИ ВУЗЛАМИ ………………………………………
5. Підготовка експерименту та характеристика об'єктів
випробувань……………………………………………………………
5. Прилади та випробувальне обладнання, що
використовувалося……………………………………………………….
5. Підготовка до проведення випробувань …………………………
5. Проведення ходових динамічних випробувань…………………
5. Дослідження динамічних показників вагона…………………….
5. Аналіз результатів випробувань…………………………………
5. Висновки за -м
розділом…………………………………………
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ НАДІЙНОСТІ ПІДШИПНИКОВИХ
ВУЗЛІВ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ ……………………………………….
6. Імовірнісна модель надійності буксових циліндричних
підшипників…………………………………………………………….
6. Імовірнісна модель надійності торцевого кріплення……………
6. Модель визначення показників надійності підшипникових вузлів
вантажних вагонів з дворядними конічними підшипниками…………
6. Визначення показників надійності підшипникових вузлів
вантажних вагонів за результатами випробувань……………………
6. Оцінка надійності підшипників, що проходили
випробування…………………………………………………………….
6. Оцінка впливу підшипників на технічний стан колісних пар……
6. Висновки за -м
розділом………………………………………….
РОЗДІЛ МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ
ЕФЕКТИВНОСТІ ВІД ВИКОРИСТАННЯ БУКСОВИХ
ВУЗЛІВ ПІДВИЩЕНОЇ НАДІЙНОСТІ…………………………………
7. Теоретичні основи визначення економічної ефективності ………
7. Модель визначення економії поточних витрат за рахунок
підвищення безпеки руху………………………………………………
7. Модель визначення економічної ефективності за рахунок
підвищення надійності буксового підшипникового вузла…………
7. Модель визначення економічної ефективності від
поліпшення тягових характеристик рухомого складу…………………
7. Висновки за -м
розділом………………………………………….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………
СПИСОК