ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРТЕПІАННА КУЛЬТУРА ВІДНЯ ТА ЗВЯЗКИ З НЕЮ УКРАЇНСЬКИХ ПІАНІСТІВ
Огляд літератури
Етапи становлення Віденської фортепіанної школи у ХVІІІ та ХІХ сторіччях
 Розвиток Віденської фортепіанної школи у ХХ сторіччі . 
Навчання українських піаністів у Відні
. 
Методичні засади впливових віденських фортепіанних педагогів початку ХХ
сторіччя
Теодор Лешетицький
Єжи Лялєвич
Еміль Зауер
Едвард Штоєрман
Висновки
РОЗДІЛ 2. ПІАНІСТИ З АВСТРІЙСЬКОЮ МУЗИЧНОЮ ОСВІТОЮ В ГАЛИЧИНІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ
ХХ СТОЛІТТЯ 
2.1. Вихованці віденських музичних навчальних закладів як піонери 
української музичної освіти
2.1.1. Ольга Окуневська
. 
2.1.2. Олена Ясеницька-Волошин
. 
2.1.3. Марія Криницька
2.1.4. Діяльність українських піаністок у провінційних містах 
Галичини х років
2.2. Представники школи Теодора Лешетицького у львівській фортепіанній 
педагогіці.
	2.2.1. Йоганна Ляврецька та її підручник гри на фортепіано . 
	2.2.2. Виконавська і педагогічна діяльність Марії Бібулович-
Солтис
	2.2.3. Пропаганда методики Т.Лешетицького у Львівському музич
ному інституті Анни Нєментовської. Мар’ян Домбровський ……. 
	2.2.4. Розвиток традицій школи Лешетицького Генриком Мельцером-
Щавінським та його учнями
2.3. Концертуючі піаністи Галичини
2.3.1.Володимира Божейко як представниця романтичної віртуозної 
традиції
2.3.2. Леопольд Мюнцер – модерний піаніст європейського
рівня
2.3.3. Галя Левицька. Інтелектуальний тип інтерпретації 
Висновки
РОЗДІЛ 3. УКРАЇНСЬКІ ПІАНІСТИ З АВСТРІЙСЬКОЮ МУЗИЧНОЮ ОСВІТОЮ ПОЗА МЕЖАМИ
УКРАЇНИ . 
3.1. Софія Дністрянська та її значення 
для музичного життя Галичини
3.1.2. Діяльність С.Дністрянської
. 
3.1.3. Виконавський стиль С.Дністрянської 
3.2. Любка Колесса. Міжнародний масштаб концертної діяльності . 
3.2.1. Віденські впливи та їх
перетворення 
3.2.2. Діяльність Л.Колесси
	3.2.3. Виконавський стиль піаністки. Характеристика на підставі 
записаних виконань
3.3. Дарія Гординська-Каранович – пропагандистка української 
фортепіанної музики у світі
3.3.1. Віденські впливи
3.3.2. Концертна діяльність
. 
3.3.3. Стильові особливості виконавського мистецтва . 
3.4. Тарас Микиша – перший український лауреат 
міжнародних конкурсів
	3.4.1. Формування піаніста та концертна діяльність . 
3.4.2. Виконавський стиль
Висновки
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922