- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетинговий механізм формування товарного асортименту (На прикладі підприємств машинобудування).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U001651 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління ліквідністю банку в умовах реформування економіки
- Менеджмент діяності банку на фондовому ринку
- Формування ринку цінних паперів в умовах приватизаційних процесів
- Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів (на прикладі швейної промисловості)
- Корпоративне управління виробництвом в умовах постприватизаційних відносин
- Управління розвитком ринку цукру України
- Соціально-психологічні аспекти ефективного менеджменту (на матеріалах АПК Хмельницької області)
- Оцінка економічної ефективності інвестицій з урахуванням ризиків
- Маркетинг продукції реального інвестування.
- Економічне регулювання формування і використання виробничих ресурсів підприємницьких структур