- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетинговий механізм формування товарного асортименту (На прикладі підприємств машинобудування).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U001651 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Синтез системи механiзмiв кредитного менеджменту пiдприємства
- Підприємницька модель антикризового управління підприємством
- Управління іноземним інвестуванням в умовах активізації підприємництва.
- Маркетингова трансформація зернового ринку України
- Маркетинг продукції реального інвестування.
- Менеджмент експортного потенціалу галузей агропромислового комплексу України
- Експортний маркетинг будівельних матеріалів
- Управління газотранспортними компаніями на засадах маркетингу та логістики
- Удосконалення управління оборотними коштами на підприємствах автомобільного транспорту
- Маркетинг винограду і вина