- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2003
Артикул:
0403U001995 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Механізм регулювання виробництва та реалізації продукції підприємства
- Ідентифікація та оцінка ланцюга пропозиції промислового підприємства
- Методичні осови розробки фінансової стратегії підприємства
- Управління міжнародною діяльністю підприємств на світових ринках високотехнологічної продукції
- Організаційно-економічний механізм управління фінансовими ресурсами промислових підприємств
- Система стратегічного управління великим текстильним підприємством
- Управління процесом адаптації підприємства до ринкових умов господарювання
- Управління суб'єктами туристичного бізнесу в умовах сталого розвитку
- Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу
- Економіко-експертна оцінка основних засобів підприємства в системі управління їх відтворенням