- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
0404U001899 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи.
- Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку
- Суб'єктивна інтерпретація ситуацій як чинник міжособистісних конфліктів
- Соціально-психологічні чинники розвитку національної ідентичності українців і росіян в Україні
- Соціально-психологічні особливості формування життєвих планів Інтернет-залежної молоді.
- Довіра як прояв афіліативної потреби особистості в юнацькому віці.
- Потреба влади як психологічний чинник політичної свідомості студентів.
- Соціальне самопочуття як чинник політичної поведінки особистості.
- Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот, постраждалих від катастроф
- Соціально-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти.