- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
0404U001899 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Вплив особливостей спілкування в мережі „Internet" на процес соціалізації студентської молоді.
- Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю.
- Психологічні чинники схильності молоді до соціального утриманства.
- Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників доу мов вищих навчальних закладів.
- Розвиток комунікативної толерантності як професійно важливої здатності соціального працівника
- Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників.
- Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу
- Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності.
- Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
- Креативность как фактор профессиональной успешности руководителя дошкольного учебного заведения.