ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
1.1. Проблема формування гуманістичних цінностей особистості в історико-генетичному аспекті.
1.2. Загальна характеристика системи гуманістичних цінностей майбутніх учителів
1.3. Зарубіжна література як засіб формування гуманістичних цінностей майбутніх словесників
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
2.1. Критерії, показники та рівні сформованості гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури.
2.2. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури.
2.3. Зміст та процедура педагогічного експерименту з формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі фахової підготовки.
2.4. Аналіз результативності педагогічного експерименту.
Висновки до другого
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922